الرسم الهندسي والإسقاط
مرحبا بكم في منتدى الرسم الهندسي والإسقاط
نتمنى دائما أن تجدوا معنا كل ما تحتاجونه في هذا المجال
إذا لم تجد ما تطلب فقط أترك رد في الموضوع المناسب وسوف نستجيب لطلبك
تمنياتنا بكل التوفيق
------------------------
مدير المنتدى
Hisham Saeed

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الرسم الهندسي والإسقاط
مرحبا بكم في منتدى الرسم الهندسي والإسقاط
نتمنى دائما أن تجدوا معنا كل ما تحتاجونه في هذا المجال
إذا لم تجد ما تطلب فقط أترك رد في الموضوع المناسب وسوف نستجيب لطلبك
تمنياتنا بكل التوفيق
------------------------
مدير المنتدى
Hisham Saeed
الرسم الهندسي والإسقاط
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» حل تمرين رقم 1 على تمثيل المستوى
لو سمحت عاوز حل تمرين الاستيل صفحة 260 الرسمة السفلية Icon_minitimeالجمعة يونيو 16, 2023 11:52 am من طرف Hisham Saeed

» حل تمرين رقم 1 على تمثيل الدائرة
لو سمحت عاوز حل تمرين الاستيل صفحة 260 الرسمة السفلية Icon_minitimeالأحد أكتوبر 01, 2017 10:29 am من طرف eng_abdalluh

» حل مجموعة تمارين كأمثلة لهندسة شبين ( تمثيل النقطة )
لو سمحت عاوز حل تمرين الاستيل صفحة 260 الرسمة السفلية Icon_minitimeالأحد أكتوبر 01, 2017 10:25 am من طرف eng_abdalluh

» خطوات استنتاج المسقط الثالث
لو سمحت عاوز حل تمرين الاستيل صفحة 260 الرسمة السفلية Icon_minitimeالأحد نوفمبر 13, 2016 3:45 pm من طرف فريدة فريد

» الافراد في الرسومات الهندسية
لو سمحت عاوز حل تمرين الاستيل صفحة 260 الرسمة السفلية Icon_minitimeالخميس نوفمبر 19, 2015 9:37 pm من طرف Hisham Saeed

» انتظار الرد
لو سمحت عاوز حل تمرين الاستيل صفحة 260 الرسمة السفلية Icon_minitimeالأحد أكتوبر 25, 2015 12:20 am من طرف dr bassam

» حل مجموعة تمارين كأمثلة لهندسة شبين ( استنتاج المساقط من المنظور )
لو سمحت عاوز حل تمرين الاستيل صفحة 260 الرسمة السفلية Icon_minitimeالخميس يونيو 25, 2015 2:03 pm من طرف engineer abo 3omar

» حل تمارين على قطاعات الصلب الإنشائية صفحة 250 وهي نفسها 255
لو سمحت عاوز حل تمرين الاستيل صفحة 260 الرسمة السفلية Icon_minitimeالخميس يونيو 25, 2015 1:56 pm من طرف engineer abo 3omar

» هنا أترك أسئلتك واقتراحاتك وتصوراتك حول حلول التمارين
لو سمحت عاوز حل تمرين الاستيل صفحة 260 الرسمة السفلية Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 02, 2015 6:14 pm من طرف dr bassam

التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

لو سمحت عاوز حل تمرين الاستيل صفحة 260 الرسمة السفلية

2 مشترك

لو سمحت عاوز حل تمرين الاستيل صفحة 260 الرسمة السفلية Empty لو سمحت عاوز حل تمرين الاستيل صفحة 260 الرسمة السفلية

مُساهمة  محمد حمدى احمد سالم السبت أبريل 28, 2012 9:54 pm

كتاب الرسم الهندسى هندسة شبين الكوم Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

محمد حمدى احمد سالم

لو سمحت عاوز حل تمرين الاستيل صفحة 260 الرسمة السفلية Empty رد: لو سمحت عاوز حل تمرين الاستيل صفحة 260 الرسمة السفلية

مُساهمة  Hisham Saeed الإثنين أبريل 30, 2012 8:33 am

مرحبا بالعضو / محمد حمدى أحمد سالم

للأسف كتاب الرسم الهندسي لهندسة شبين اللي فيه تمرين الاستيل صفحة 260 أنا سيبته في مصر وأنا دلوقتي في البحرين. لو فيه إمكانية إنك تسحب التمرين إسكانر أو تصوره بالموبايل صورة واضحة وترفعه على المنتدى يكون كويس علشان إن شاء الله ارسم حله وأرفعه على المنتدى والكل يستفيد. ونتمنى دايما تلاقي كل اللي تحتاجه في هذا المجال هنا في هذا المنتدى وتمنياتي لك وللجميع بكل التوفيق
------------------
مدير المنتدى/ هشام سعيد

Hisham Saeed
Admin

https://hesham-en.yoo7.com

- مواضيع مماثلة